Niespodzianka

Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie Igłą Malowane na FB. I wygrałam !! :D Powiem Wam że cieszę się jak małe dziecko bo to moja pierwsza wygrana w jakimś konkursie :D Jeszcze przed świętami Wielkanocnymi przyszła do mnie wygrana paczuszka. Oto ona:


I to co zawierała:
Zgadniecie co z tego powstanie?


  Mogę zdradzić że jak powstanie to na pewno zorganizuje ... małą rozdawajkę by przekazać szczęście dalej :D


Niestety z braku czasu nie miałam kiedy Wam o tym napisać..... jednak powroty do pracy, i pogodzenie czasowo opieki nad dzieckiem, między 2 rodziców wymaga niezłej gimnastyki. To oczywiście przełoży się też na czas jaki mogę poświęcić haftom czy szydełku. ...buuuu.... niestety....


Ale, ale zachęcam Wszystkich na spacery do sklepów ogrodniczych (ale nie Obi czy Castoramy) tylko do szkółek i centrów ogrodniczych z prawdziwego zdarzenia. Tam teraz dosłownie "kwitnie" życie towarzyskie i będzie kwitło aż do końca czerwca, a kto wie? Może między roślinami i mnie gdzieś spotkacie :D

Na ostatnim zdjęciu robi się serwetka z japońskiego magazynu Crochet Lace vol.2. wydawnictwa Ondori.Dużo z tamtejszych wzorów mnie zauroczyło.


Pozdrawiam
Ela





Komentarze

Popularne posty