Hafciarskie wyznania u hafciarki

  Przeglądając Wasze blogi zauważyłam że Hafciarka organizuję zabawę. Wesołe urozmaicenie na blogu więc zapraszam.






1.   Imię albo pseudonim. (wiek i zawód - opcjonalnie)

Jegielniczka (Ela) 28 wiosen, wesoły inżynier ogrodnictwa po Sztuce Ogrodowej. Aktualnie mama 11 miesięcznej Zuzi.


2.   Kto i kiedy nauczył cię haftować?

Mama, gdy byłam w podstawówce był to haft richelieu potem krzyżykowy. Trochę haftu płaskiego. W ogóle to po niej mam te zdolności.


3.Pamiętasz swoją pierwszą pracę?

Metryczka dla kuzyna ok. 40 na 30 cm cała w krzyżykach.




4.Ile poświęcasz czasu na haftowanie?

Ile mogę lub tyle ile mam czasu. A i tak muszę pogodzić to z szydełkiem.
 
5.Ulubiona kanwa, materiał do wyszywania (rozmiar, kolor, marka).

Dobrze mi się ostatnio pracuje na drobniejszych rozmiarach kanwy, ale czuję że niedługo i len zagości pod moją igłą.
 
6.Twoja lubiona marka muliny.

Lubię Ariadnę  i DMC, ale próbuję różnych marek, ostatnio próbuję nawet PND (chińska).
 
   7.Tamborek, krosno czy może miętosisz w ręku?

Zdecydowanie tamborek, muszę mieć napięty materiał, ale z racji tego że mam małe dłonie, używam maleńkiego drewnianego, łatwiej mi się trzyma i pracuje, a i w transporcie nie ma problemów. Marzę że kiedyś będę miała krosno.


                         8.Masz jakieś "hafciarskie przyzwyczajenia"? 

Do robótki  w zimie muszę mieć coś ciepłego do picia oraz film i serial. W lato uwielbiam się wsłuchiwać w odgłosy natury .


9.Kratki czy bez?

Zaczynałam bez kratek, aktualnie zaznaczam  tylko lekko ramkę w robótce.


10.Wyszywasz kilka prac jednocześnie?

Hehe….. o tak… to moja pięta, najlepiej pozaczynała bym z 20 prac i między nimi skakała. Aktualnie mocno się pilnuje i na jedną nową pracę kończę  jedną rozpoczętą.


11.Masz swoją ulubioną tematykę wzorów? 

Ciągle szukam swojego tematu przewodniego.


12.Inne talenty krawieckie?

Szydełkowanie i tematy florystyczne, na pewno nauczę się frywolitki i dziergać na drutach. Maszyna do szycia to na razie potwór straszny, kiedyś go pokonam.


13.Skąd czerpiesz inspiracje?

Internet – czyli z całego świata:) Ale siłę napędową mam dzięki  blogom hafciarskim.


14.Co Ci daje haft?

Odpoczynek, ale głównie daje upust moim artystycznym zapędom.  Lubię tworzyć piękne rzeczy:)

15.Jak przechowujesz akcesoria do haftu?
W Szafce Cudów, czego to tam nie ma :P A prace, które aktualnie dłubię trzymam w kuchni na parapecie w metalowym koszyczku.

 16.Największe osiągnięcie w xxx.
Właściwie miałam 2. Wyżej wymieniona metryczka oraz miara do mierzenia dla dzieci.

  
17. Zdarza Ci się mieć UFOki?

Heheh…. Patrz punkt 10 Jednak chce wszystko wykończyć i zacząć z czystą kartą.


 No to tyle jeżeli chodzi o mnie :D 
Z przyjemnością poczytam o Waszych przyzwyczajeniach.

Uściski }i{

 

Komentarze

  1. dziękuje za wzięcie udziału w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miło jest Ciebie poznać,powodzenia w poznawaniu nowych technik:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty