Cardinal Christmas Ball (4) - Koniec!!!

 Witajcie,

tak jak w tytule - Koniec !!!. Nie powiem trochę się z tym haftem męczyłam.
Musiałam też w pewnym momencie wypruć kawałek by było równo ale już jest !!

A więc tak, samą bombkę robi się bardzo przyjemnie mimo dużej ilości pojedynczych krzyżyków.
Ramka okazała się tym razem drogą przez piekło :P 


W samym głównym wzorze znajdziemy dużo, serduszek:



 Gwiazdek i bombeczek różnego kształtu i wielkości:




Są też ptaszki, małe choinki i wszystko ubrane w małe i duże zawijaski:



 A teraz najgorsze zdjęcie końcowe Ever! Pstrykane na szybko nim wzór spakowałam... nie wiedziałam że aż tak źle wyszło :( 


Z dużymi wstążkami musiałam sama kombinować by zmieściły się w ustalonych wymiarach.
Polecam spróbować zrobić ten wzór, wydaje mi się że na lnie efekt był by cudowny.
 
Dane techniczne:


Kanwa 14ct
Mulina: Ariadna
Nazwa: Cardinal Christmas Ball
Autor: Alessandra Adelaide Needleworks
Wielkość ok 40X40 cm 


Miłego tygodnia !
Ela }i{

 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty