Zakupy oraz Twisted Band Sampler

Witam wszystkich starych i nowo zaglądających do mojego kącika  :)
Dziś lekki post salowo - zakupowy :) Ale po kolei. Zapisałam się ostatnio do Sal'u  pt: " Twisted Band Sampler" organizowanego przez Kasie Krzyżyk z bloga "Więc chodź, pomaluj mój świat...".


 Cudny, nie?

Wzór zachwycił mnie kolorami i różnorodnością wzorów układających się w pasy.Są 2 wersje łatwa (krzyżykowa) i trudna (krzyżykowo - mieszanina różnych haftów). Z racji tego że ten rok może okazać się trudny w wygospodarowanie czasu (powrót do pracy). Zdecydowałam się na wersję łatwiejszą.

Start ma być 1 marca ( chodź nie wiem czy czasem nie postawię już 1 krzyżyków przed terminem, bo kusi strasznie). Szczególnie że zrobiłam już bombkę (post niedługo).


Po szybkiej analizie i przeglądzie mulin, musiały być zakupy. Osobiście wydawało mi się że kolorki jakie przyszły są dość ciemne  w stosunku do  salowego zdjęcia, a może to jednak tylko efekt braku słońca. 


 Zahaczyłam też o pobliską pasmanterię i nabyłam 2 motki nici bawełnianych na szydełko. Ostatnio coraz bardziej zakochuje się w skomplikowanych serwetkach.

Pozdrawiam
Wszystkich Nielicznych Odwiedzających

Ela


Komentarze

  1. Hej Ela! Piekne przygotowania :). W motkach niteczki zawsze wydaja sie ciemniejsze i tez wszystko zalezy od tego jak jest zrobione zdjecie. Na pewno wszystko razem bedzie sie pieknie prezentowac. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dało mi to spokoju :P Rozłożyłam je w pełnym słońcu i już śpię spokojnie :)

      Usuń
  2. Witaj Elu. Trafiłam do Ciebie chyba pierwszy raz i jeśli pozwolisz zagoszczę na dłużej. Kolorki super, takie jakie lubię. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :D Bardzo się cieszę że Ci się podoba, i że będziesz do mnie zaglądać :) Pozdrawiam :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty