Biscornu - duże i małe

 Igielniki typu biscornu należą do moich ulubionych tworów krzyżykowych. Lubię każdy etap ich powstawania od haftu po zszywanie i oczywiście najprzyjemniejsze  - wręczanie. Zaczęłam je stosować nie tylko na igły i szpilki.

Najmniejszy z nich z skandynawskim wzorem powstał jako breloczek do komórki na okres świąteczny ( ten sam wzór z 2 stron)


Kolejny to breloczek do pendriv'a mojej małej córci ( tak tak.... takie czasy że nawet 4 miesięczne dzieci mają własne pendrivy, co prawda służy tylko do przenoszenia zdjęć od jednych dziadków do drugich, ale to zawsze Jej).  Mąż zadbał o odpowiedni kolor, to ja zadbałam o to, by maleństwo nie gubiło się co chwilę :P


Kolejne dwa powstały z myślą o moim sklepiku na Srebrnej Agrafce




 Stopniowo próbuję różnych form tych igielników, nie zawsze te próby są pomyślne i czasem lądują w koszu gdy nie da się już ich uratować. Za to te które są udane napawają mnie dumą i radością na parę ładnych dni :D 
  


 Pozdrawiam
Jegielniczka

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty