V. Enginger - Etude a l'Orchidee SAL

Seria cudownych haftowanych zielników autorstwa Veronique Enginger, wyd. DEFA, podbija wszystkie blogi o tematyce haftów. Trudno się dziwić, hafty te są przepiękne i w dużej mierze oddają efekt starej karty podręcznika anatomii roślin. Ja również zakochałam się w tej serii, która jest już bardzo rozbudowana i w dalszym ciągu się powiększa. Znajdziemy tu rośliny ozdobne, owoce oraz warzywa.



U mnie na pierwszy rzut poszła orchidea, a żeby nie było zbyt nudno to zapisałam się do Facebook'owego SAL'u  gdzie kobitki dzielnie zmagają się z kolejnymi zielnikami i muszę przyznać że wychodzi im to świetnie :D


Poniżej zdjęcia z kolejnych etapów moich zmagań.





  A tak się ma praca na dzień 29.04.2014





Pozdrawiam
Jegielniczka

Komentarze

  1. Twoje orchidea jest prześliczna :). Prawie kończysz, ja z moją hortensją stoję w miejscu :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna ta orchidea :) Piękny haft!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty