Zaległości

Oj długo, długo mnie nie było, a to dlatego że teraz świat przekręcił się o 180 stopni. W naszym życiu pojawiła się mała istotka i dosłownie zajmuje każą wolną chwilę. Udaje mi się jednak dziergnąć dziennie parę krzyżyków, ale szału nie ma :P  Uzbierało się natomiast trochę prac i tych skończonych i tych zaczętych, które powinny ujrzeć światło dzienne.  Dziś te pierwsze.

Skończone:

Zamówienie Bożonarodzeniowe 2015. Haft na poduszkę o wymiarach 42x42
Wzór choinki znaleziony w sieci (nie znam niestety autora) lekko przerobiony do potrzeb.
Ramka wzięta z wydania Bożonarodzeniowego z wydawnictwa  RICO DESIGN
Kanwa 14 ct
Mulina Ariadna biała (wypełnienie ramki) oraz nr. 1542.


Zrobiłam też taką wesołą zakładkę, która powędrowała do mojej mamy.
 Muliny z Ariadny.




Między czasie przyszła do mnie przesyłka z Hobby Studio a w niej:

Tkaniny


 Muliny DMC


 Katalogi:


Oraz wzięłam udział w SAL'u  na Facebook'u "Kwiaty V. Enginger" ale o tym w kolejnym poście.

Pozdrawiam
Jegielniczka


Komentarze

  1. Haft na poduszkę jest prześliczny :), zakładka urocza. Gdzieś widziałam ten schemat na choinkę tylko nie wiem gdzie. Może mogłabyś mi go przesłać (jeżeli nie sprawi ci to problemu )
    Pozdrawiam
    magdusiaa1980@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty