Neocraft - Jam Fairy

Zachciało mi się wróżki buszującej w słoiku :) Wzór może malutki ale i tak zabrał mi z 4 wieczory, plus dodatki. Dawno nie miałam tyle wypruwania, poprawiania co tu. Ale po kolei.

Pierwsza wersja to ta z niebiesko-białymi skrzydełkami. 
Jakoś tak mi pasowały na początku.


 Jednak potem nie pasowały do ogólnego zamysłu wiec zaczęłam zmieniać. A przy okazji robienia zdjęć okazało się że pozapominałam paru krzyżyków.

Tu: 


I tu:


Więc wypruwałam i robiłam na nowo, oraz poprawiałam braki.Muliny do tego obrazka podobierałam sama, wiec jest tu mieszanka Ariadny i DMC. Haft na Aidzie 16ct firmy Zweigart  "Rustico".


 Tu skrzydełka po zmianie.Chciałam by się świeciły i próbowałam dodać jeszcze białą brokatową nić z DMC, ale źle to wyglądało.



 A tu już gotowa, wyprasowana i na razie na kartoniku bo poszukuję odpowiedniej ramki.


Tutaj dla porównania zdjęcie z oryginalnego zestawu.( zdjęcia znalezione w sieci).


Tak więc po tych wszystkich przejściach i eksperymentach efekt końcowy, chodź inny od oryginału satysfakcjonuje mnie :) Marzy mi się jeszcze parę obrazków w podobnym stylu też firmy Neocraft, ale na razie na tamborku inne hafty.

Pozdrawiam
Jegielniczka


Komentarze

  1. Śliczna wróżka...a raczej zgrabne nóżki wróżki ;) Podoba mi się Twoja wersja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te nóżki i " pupcia" mnie rozłożyły na łopatki gdy pierwszy raz zobaczyłam ten wzór :D

      Usuń
  2. Bardzo fajny hafcik, świetnie wygląda po eksperymentach...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna :) Twoja wersja jest ładniejsza. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny i moim zdaniem jest to lepsza wersja. Gratuluje.
    zapraszam na mojego bloga http://iglainitkamojehafty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. 34 yrs old Assistant Media Planner Harlie Wyre, hailing from Whistler enjoys watching movies like "Time That Remains, The" and Slacklining. Took a trip to Gusuku Sites and Related Properties of the Kingdom of Ryukyu and drives a Duesenberg Model J Long-Wheelbase Coupe. idz teraz

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty