Szal i pierwsze gwiazdki

Witajcie,

Ukończyłam szydełkowy szal. Niestety zbyt późno zorientowałam się że nie mam żadnego ładnego zdjęcia "pokazowego". A teraz już jest zbyt zimno by zrobić ładną sesję na dworze. Ale co się odwlecze.... . Więc oto pierwsze robocze zdjęcie.


Poczyniłam też zakupy na świąteczne ozdoby:


Kordonek Irys zagościł u mnie 1 raz.
A poniżej kubeczek na gorącą czekoladę, wszak zima się zbliża.( były w Biedronce, może jeszcze znajdziecie)


A tu pierwsze w tym roku gwiazdki, w odcieniach blue.









Oraz parę białych i kremowych:



Pamiętajcie że zbliża się ostatni dzwonek na produkcję ręcznie robionych ozdób świątecznych.

Pozdrawiam
Ela



Komentarze

  1. Wszystko cudowne, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te gwiazdki, szkoda że takich robić nie umiem. Może kiedyś się zabiorę za naukę, bo marzy mi się takie na choince.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko przed Tobą, ja jestem samoukiem ( z filmików się uczyłam). Uparłam się i po długim czasie załapałam :P Jak coś to służę pomocą :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty