Fuksjowa serweta po raz drugi :)



Witam Wszystkich bardzo serdecznie,

Chciałam bardzo podziękować za pozytywne komentarze na temat moich śnieżynek, to bardzo mobilizuje do dalszej pracy :) No i jest to też dla mnie dowód, że ktoś tu czasem jednak do mnie zagląda :D Ta świadomość też mobilizuje :D 


A teraz pokazuję moją drugą serwetę P. Kristoffersen, ten wzór już mogliście u mnie podziwiać.Ta powstała tak jak poprzedniczka w pięknym odcieniu fuksji.  


Jednak jest jedna różnica, wykonywałam ją większym szydełkiem, dzięki czemu udało mi się osiągnąć rozmiar 34cm. A to aż o 5 cm więcej od poprzedniczki !!! 


Co prawda idealnie było by, jakby osiągnęła rozmiar 50 -55cm. Jednak jak dla mnie, nitka musiała by być bardzo gruba, a i szydełko nie należało by do najmniejszych. Pewnie w skutek tego osiągnęła bym mały dywanik a nie serwetkę :D
Może kiedyś spróbuję.

Dane techniczne:

Materiał: Kordonek Maxi Madame Tricote kolor 6358
Szydełko: 2,5 INOX
Wielkość: 34cm

  Kolorki na zdjęciach może ciutkę zbyt mocne, ale to wina dzisiejszego cudownego słońca.

 Pozdrawiam Was
Ela

Komentarze

Popularne posty