Biała, ażurowa serwetka

Witajcie,

Dziś prezentuję pierwszą z dwóch bliźniaczek. Narodziła się parę dni temu, ale dziś dopiero wyciągnęłam z niej igły. Druga aktualnie się dzierga. 


Kordonek: Muza 20
Szydełko: Tulip 1,25
Średnica: 42 cm
Zużyłam ok 28g co daje 232,4 metra nitki.
Wzór: Croched Lace 2 wydawnictwa ONDORI znajdziecie go TU



I parę szczegółów:

 


To moja druga serwetka z tego wzoru, i powiem Wam że bardzo miło się go robi.Co prawda spotkacie małe utrudnienie w 5 rzędzie (podwójny słupek, 3 oczka i słupek wbijany w środek wcześniejszego podwójnego słupka). Natomiast zbiór słupków tworzący grona, to popcorny, jednak ja potraktowałam je na płasko. Zresztą spróbujcie sami ją zrobić,a
 jeżeli zauroczyła Was tak jak mnie to chwytajcie za szydełko i do dzieła :D .

Powodzenia w dzierganiu.


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty