Hafciarskie plany :)

 Jak każda hafciarka mam swoją listę haftów, którą powoli realizuję, ale też zmieniam, dodaje usuwam....hmmm...... jednak nie... raczej tylko dodaje, i nie wiem czy kiedyś uda mi się je wszystkie zrobić ale mam cichą nadzieję że tak :D 

Tak prezentuje się moja lista
 "Chce i sobie zrobię"
 (tylko kiedy? no kiedy?)


Z serii  Botanique  autorstwa Veronique Enginger 

"Irys"

" Orchidea"

 " Magnolia"




Z serii  Nimue na podstawie grafik Jean Baptiste Monge
"Apple" 


"Le Chapeau Ivre"
 "Des Crepes"


" Le Carosse"

Z serii Neocraft na podstawie grafik Pascal Moguerou

"Jam Fairy" ( gotowa!! )



Z serii Flower Fairy firmy DMC
(poniżej oryginalne grafiki)

"The Elderberry Fairy"


 "Mountain Ash Fairy"
"The Rose Fairy"  ( tu może być zmiana)



Z serii Dimples autorstwa Terrence Nolan 


 "Haiku"

"Fuji"


"Fidget"

" Ladyslipper Orchid 1"
"Ladyslipper Orchid 2"


" Shroomhilde"

Tu w ogóle jest przepiękna i duża seria owadów polecam zajrzeć.


Z serii Golden Hands

"Физалис"( Miechunki)



"Воробьиный сычик" (Sówka na suszkach??)
 

Żeby nie było to nie jest lista na 2016, ale lista ogólna :)
i nie jest zamknięta :P Stopniowo będę ja uaktualniać :)

Pozdrawiam
Ela

Komentarze

  1. Wiele z tych haftów znajduje się również na mojej liście życzeń. Też mam nadzieję, że uda mi się sporo z niej wyszyć :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty