Łapacze snów

Witajcie,

Ten blog popadł w zapomnienie na bardzo bardzo długo. Jednak coraz częściej myślę by do niego wrócić. Stał się on swego rodzaju pamiętnikiem, mimo iż potem instagram stał się wygodniejszym   (i szybszym) narzędziem do publikacji zdjęć robótek.

Jeżeli będzie okazja, to nadrobię tutaj zaległości.  Po namyśle, zacznę już dziś :)

Prezentowane poniżej Łapacze Snów powstawały od roku 2017 do marca 2018. Cóż zajęły mi trochę czasu, ale były wykonane z największą starannością. Niektóre zaczynałam po parę razy, niekiedy musiałam zmienić koncepcję.
Zamówione zostały przez moją (wtedy przyszłą) bratową na jej ślub, który został utrzymany w stylu boho i trochę vintage. Przyznam, że to było największe zamówienie jakie miałam przyjemność realizować na tamten czas.  Do dziś jestem szczęśliwa i dumna, że mogłam je robić. Przed Wami 10 łapaczy w różnych rozmiarach.
Osoby obserwujące mnie na instagram'ie i na facebook'u mogły je już zobaczyć dawno temu, jednak do publikacji na bogu musiałam dojrzeć.









                                        Pozdrawiam ciepło Wszystkich tutaj zaglądających :)

Komentarze

Popularne posty