Spring bulbs / Wiosenne bulwy / 2 /

 

Witam Wszystkich bardzo ciepło. 
Zima wróciła, a z nią mrozy. Mam nadzieję, że moje dzisiejsze zdjęcia sprowadzą na nowo trochę ciepła i słońca :) 

Pomimo różnych projektów pobocznych, którymi się teraz zawaliłam, udaje mi się w ramach odskoczni zrobić parę krzyżyków w moich cebulkach. Dzięki czemu oficjalnie mam hafcik zaczęty. 

Powoli, ale do przodu :)


Wyciągnęłam z zakamarków moje wiosenne biscornu. Nie wiem, czy Wam już je pokazywałam, jeżeli tak to odświeżam, bo kolory ma wesolutkie.

 W weekend postanowiłam też przełożyć nowe muliny na bobinki, a że mnie naszła wena, to powstały bobinki z elementem koronki, białe i wzorzyste, oczywiście z kartoników, zobaczymy czy się sprawdzą.


 A na razie wracam do wykończania poduszek, serwetek i łapaczy snów. 
Same się nie zrobią.

Pozdrawiam
Ela

Komentarze

  1. Cudne kwiatki! Czuć wiosnę u Ciebie :) I jakie śliczne bobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo potrzebuję już takich zwiastunów wiosny. Ale jakie piękne wyszły Ci te bobinki. Takie romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty