Spring Bulbs / Wiosenne bulwy / 1 /

Jakoś tak wiosennie dziś przez te piękne słońce :) 
Natchnęło mnie to do rozpoczęcia hafciku którego autorką jest japońska artystka Kazuko Aoki. Sama wydała zresztą mnóstwo książek nie tylko w hafcie krzyżykowym, ale również w haftach płaskich i przestrzennych.


 Ponieważ dzięki mojemu bratu stałam się właścicielką jednej z jej publikacji pt: 
"The Cross- Stitch Garden" nie mogłam koło zawartego w nim, wiosennego samplera przejść obojętnie :D 

Sama autorka już na wstępie pisze że "książka jest dedykowana tym którzy kochają zarówno ogrodnictwo jak i hafciarstwo". Ha! Czyli trafiłam idealnie :P


Hafty z książki są delikatne, kolorowe i piękne w swej prostocie i to ostatnie najbardziej mnie zachwyciło.Mam nadzieję że stopniowo będę wam prezentować zarówno samplery jak i pojedyncze hafty z tej książki.


Haft ten oryginalnie wykonuje się na  lnie DMC. Ja posiadam w domu ostatni kawałek kanwy,który wykorzystam na ten wzór, reszta jak się uda będzie już haftowana na naturalnych materiałach.Jak widzicie dysponuję na razie tylko trzema potrzebnymi kolorami, ale reszta szybko dotrze.


Pozdrawiam serdecznie
Ela

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. spinix เกมสล็อต รวมทั้งคาสิโนออนไลน์มาใหม่ มาแรงที่สุด พีจี ที่เก็บค่ายเกมดังต่างๆไว้ตรงนี้ในแอพเดียวครบจบเลยทั้งยังแจกเพชรฟรีสามารถแลกเปลี่ยนเป็นเครดิต ถอนได้อีกด้วย

    OdpowiedzUsuń
  3. pg ยอดเยี่ยมเกมออนไลน์สล็อตบนมือถือแบบใหม่ปัจจุบันของโลกสมัครเล่น PG SLOT วันนี้ไม่มีเบื่อไม่ซ้ำซากในแบบการเล่นเดิมๆอีกต่อไปเป็นเกมสล็อตที่แจ๊คพอตแตกหลายครั้งที่สุดลองเลย

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty