Kalendarz adwentowy w skandynawskim stylu

W tym roku zdecydowałam się zrobić kalendarz adwentowy, duży wpływ na wybór świątecznej pracy miała moja mała pociecha, która za rok może 2 już będzie z niego korzystać. A na razie cieszy mnie i dekoruje przedpokój.


Tak wygląda gotowy :D

(Zdjęcia robione w innym miejscu niż docelowe, tam jest zbyt ciemno na aparat :



 Od lipca powolutku nieśpiesznie, co jakiś czas powstawały cyferki.
Potem pod maszynę i wypełnienie :D
A tu relacja z tworzenia :
 




Pozdrawiam
Ela

Komentarze

  1. Jaki fajny i pomysłowy, na prawdę super sprawa z takim kalendarzem, a przy tym cudowne wykonanie :), zapraszam również do siebie http://mikaglo.blogspot.com/2015/12/candy-mikaglo-origami-3d.html
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się pomysł. Szkoda że zawsze mam tyle planów, ale może uda mi się też kiedyś taki zrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty