Świąteczne ozdoby i prezenty

Witam wszystkich.. :) Większość blogów pokazywało swoje zdjęcia ozdób świątecznych przed świętami... ja nie znalazłam czasu na wrzucenie swoich do sieci wcześniej, dlatego dziś zaległy wpis.

Moje postanowienie na te i kolejne święta jest proste, ile uda mi się zrobić z dekoracji tyle mi się uda, ale chce robić samodzielnie te które umiem. Ponieważ na razie metraż mieszkania jak i składzika (gdzieś to potem muszę schować) jest naprawdę niewielki musiałam się i tak ograniczyć. Okazało się że na potrzeby 2 osób całkowicie to na razie starczyło. Parę drobiazgów udało mi się zdobyć całkowicie przypadkowo w odwiedzanej kwiaciarni.


 Tu natomiast moje dzieło, duży wieniec z szyszek. 
 

Robiony na dużym słomianym podkładzie(który był już fabrycznie zabezpieczony czymś w rodzaju cienkiej kory) oraz bielone farbą akrylową szyszki. Szyszki mogą być wiązane cienkim srebrnym drucikiem, białym sznurkiem lub  klejone klejem na gorąco. W samym środku umieściłam świecącą ledową gwiazdę. Wieniec zawisł nad schodami gdzie wieczorem daje delikatne światło.


PS: Na ten podkład weszło naprawdę dużo szyszek i jak widzicie nie są to małe szyszki, dlatego na przełomie lata i jesieni proponuję je wam zebrać gdzieś w lesie i przetrzymać w suchym miejscu ( w wilgotnym mogą się zamknąć) lepiej zrobić tak, niż potem kupować :)


 Pozdrawiam
Jegielniczka


Komentarze

Popularne posty