Wyróżnienie








Zasady powyższego wyróżnienia: 


każdy nominowany blogger powinien:

1. Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
2. Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu, 
3. Ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
4. Nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
5.Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów, 



W końcu udało mi się sklecić parę słów:P

1.Haftu nauczyła mnie mama jak byłam dzieckiem i do dziś lubię w ten sposób spędzać wolny czas.
2. Jestem inż. Ogrodnictwa, mam nadzieje że już nie długo magistrem.
3.Ostatnie 5 lat byłam w Krakowie na studiach, ale potem wróciłam do swojej rodzinnej miejscowości
 4. Aktualnie odbywam staż, dlatego czasu na robótki praktycznie nie mam.
5.Powoli rozwijam się też w florystyce.
6.Słodycze i Sery - O tak !
7.Jestem włosomaniaczką odkąd odkryłam bloga Anweny http://www.anwen.pl




Nie jestem w stanie wytypować aż 15 blogów. Jest jednak osoba która zasługuje na wyróżnienie  http://pracownialachenalia.blogspot.com/  zobaczcie jakie piękne dodatki do wnętrz tworzy :D



Pozdrawiam

Jegielniczka

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty